Paasbrunch

De buurtvereniging organiseert voor alle leden en donateurs een gezellige paasbrunch in de speeltuin, op

Tweede paasdag (maandag 2 april) van 11.30 tot 13.00 uur

De paasbrunch begint om 12.00 uur. We zetten bij koud weer of bij kans op regen de grote feesttent op en hebben picknicktafels waar iedereen aan kan zitten.

Er staat dan een uitgebreide broodmaaltijd klaar met o.a. paasstol, suikerbrood, gekookte eieren, paashaasbroodjes, jus d’orange, melk etc. Kinderen kunnen tijdens de brunch eieren verven en kleurplaten inkleuren.

Deelname is GRATIS, opgave kan door uiterlijk zaterdag 24 maart de opgavestrook in te vullen en in te leveren bij Jeannet Triezenberg (De Eiken 10) of door een e-mail te sturen naar buurtverenigingdeeiken@gmail.com onder vermelding van het aantal volwassenen en kinderen (t/m basisschoolleeftijd) dat aanwezig zal zijn (en eventuele dieetwensen).

Als er te weinig aanmeldingen zijn zal de paasbrunch niet doorgaan. We hopen op een gezellige paasbrunch en zien iedereen graag op tweede paasdag!