Zaterdag 24 maart: de speeltuin zomerklaar maken!

Het wordt weer lente en dat is dé gelegenheid om de speeltuin zomerklaar te maken zodat alle kinderen er weer lekker in kunnen spelen. Dit gaan we  doen op zaterdag 24 maart van 9:00-13:00 uur.

We willen de volgende klusjes uitvoeren:

• Kuilen en verzakte delen opvullen met aarde
  • Het uitgesleten pad onder de tokkelbaan opvullen met rubberen doorgroeimatten
  • Een nieuwe afvalbak (geschonken door woningstichting Wierden & Borgen) en een bord met speelregels plaatsen
  • Snoeien van de bosjes bij de parkeerplaats aan de Waldadrift (bij de voormalige bushalte)
  • Volleybalnet ophangen
  • Zwerfafval dat we tegenkomen opruimen

De gemeente regelt de aarde en rubberen matten en zorgt ervoor dat het snoeiafval wordt afgevoerd. De buurtvereniging zorgt voor koffie, thee, iets lekkers en een lunch na afloop.

Lijkt het je leuk om een ochtend gezellig met z’n allen de speeltuin zomerklaar te maken? Geef je dan vóór 19 maart op, dan weten we hoeveel mensen we ongeveer kunnen verwachten (ook i.v.m. lunch e.d.). Je kunt je opgeven door een mailtje te sturen naar buurtverenigingdeeiken@gmail.com of door het invullen van de opgavestrook onderaan de nieuwsbrief die is verspreid en deze in te leveren bij Jeannet Triezenberg, De Eiken 10. Kinderen zijn natuurlijk ook van harte welkom! Als je zelf iets weet dat je zou willen aanpakken dan horen we dat natuurlijk ook graag!

Neem zelf gereedschap mee waarvan je denkt dat het van pas kan komen.

Hartelijke groet en tot 24 maart,

Johan Bouman, Wim Bouwmeester, Ricardo Franke en Jeannet Triezenberg.