Paasbrunch

De buurtvePaasbrunchreniging organiseert dit jaar voor het eerst voor alle leden en donateurs een paasbrunch in de speeltuin, op

Tweede paasdag (maandag 17 april) van 11.30 tot 13.00 uur

Om 11.30 uur kunnen de kinderen chocolade paaseitjes zoeken die verstopt zijn, terwijl er dan voor de volwassenen koffie en thee is. De paasbrunch begint om 12.00 uur. We zetten bij koud weer of bij kans op regen de grote feesttent op en hebben picknicktafels waar iedereen aan kan zitten.

Er staat dan een uitgebreide broodmaaltijd klaar met o.a. paasstol, suikerbrood, gekookte eieren, paashaasbroodjes, jus d’orange, melk etc. Kinderen kunnen tijdens de brunch eieren verven en kleurplaten inkleuren.

Deelname is GRATIS, opgave kan door uiterlijk 10 april de opgavestrook in de nieuwsbrief in te vullen en in te leveren bij Jeannet Triezenberg (De Eiken 10) of door een e-mail te sturen naar buurtverenigingdeeiken@gmail.com onder vermelding van het aantal volwassenen en kinderen (t/m basisschoolleeftijd) dat aanwezig zal zijn (en eventuele dieetwensen).

Als er te weinig aanmeldingen zijn zal de paasbrunch niet doorgaan We hopen op een gezellige paasbrunch en zien iedereen graag op tweede paasdag!
Ricardo Franke, Jeannet Triezenberg, Johan Bouman, Wim Bouwmeester en Natasja ten Caat