Paasfeest

Paasei in boomBinnenkort is het alweer Pasen en op Tweede Paasdag (maandag 6 april) kunnen de kinderen weer paaseieren zoeken. Uiteraard kan iedereen ook weer laten zien hoe goed hij/zij kan noten schieten en is het tijd om gezellig bij te kletsen. Om 10:30 uur staan in de speeltuin koffie, thee, ranja, cake en paaseitjes weer klaar en is ieder lid van harte welkom, ook als je niet meedoet aan het paaseieren zoeken!

Voor het paaseieren zoeken kunnen de kinderen worden opgegeven door middel van het strookje onderaan de nieuwsbrief die wordt verspreid, voor het noten schieten is opgave niet nodig. Dit jaar is er ook weer een kleurwedstrijd: alle kinderen worden uitgenodigd om de bijgevoegde kleurplaat zo mooi mogelijk in te kleuren en deze, voorzien van naam en leeftijd, bij ons in te leveren. De kleurplaat kan ook hier worden gedownload.

De opgavestrookjes en kleurplaten moeten uiterlijk maandag 30 maart zijn ingeleverd bij Jeannet Triezenberg, De Eiken 10. We zien iedereen graag op 6 april!